PMC Polarteknik Oy Ab on nyt PMC Hydraulics Oy

PMC Groupin omistus siirtyi sijoitusyhtiö Nordstjernanille tammikuussa 2016. Omistajamuutoksen myötä PMC Polarteknik Oy Ab:n nimi on kesän aikana muutettu PMC Hydraulics Oy:ksi.

PMC Hydraulics Oy kuuluu PMC Hydraulics Group AB:hen, joka yhdistää Suomen, Ruotsin, Tanskan, Puolan ja Intian ja Kiinan hydrauliikkatoiminnat.

Syksyn aikana Pneumatiikka ja Door Systems liiketoiminta eriytetään omaksi yrityksekseen. Tästä tiedotamme myöhemmin lisää.

Nimenmuutoksen myötä sähköposti- ja verkkosivuosoitteemme muuttuvat seuraavasti:

PMC Hydraulics Oy
etunimi.sukunimi@pmchydraulics.com
www.pmchydraulics.fi

Pneumatiikka ja Door Systems
etunimi.sukunimi@polarteknik.fi

MUUT YHTEYSTIETOMME PYSYVÄT ENNALLAAN!

Uusi omistaja ja uusi nimi merkitsevät uusia mahdollisuuksia kaikille asiakkaillemme, kertoo PMC Hydraulics Oy:n Toimitusjohtaja Ilari Orpana.

Saamme lisää voimavaroja tekemiseemme, mikä näkyy asiakkaalle toiminnan tehokkuutena, toimitusvarmuutena ja lyhyempinä toimitusaikoina, Orpana jatkaa.

PMC Hydraulics on globaali hydrauliikka-asiantuntija joka tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen mahdollisuuden saada kaikki hydrauliikan standardituotteet ja palvelut sekä kohdespesifisesti räätälöidyt erikoisratkaisut tarkkaan voiman ja liikkeen hallintaan valmistavassa teollisuudessa, energiantuotannossa merenkulussa sekä liikkuvan kaluston sovelluksissa samasta osoitteesta maailmanlaajuisesti.